Reálné uživatelské recenze

Na Tryinu nově najdete videorecenze od uživatelů, které nesou označení RUR – Reálná Uživatelská Recenze. Ano, název jsme si vypůjčili od Karla Čapka, ale roboti to rozhodně nejsou – právě naopak. Jsou to opravdoví lidé, kteří testovali produkt a autenticky sdílejí své dojmy na kameře.
Pro firmy
Rur video

Jak RUR funguje?

Tvorba recenze je jednoduchá a zvládne ji každý přímo v aplikaci:

  1. Zapneš selfie kameru a odpovídáš na několik předem připravených otázek k testovanému produktu.
  2. Na závěr dáš procentuální hodnocení produktu a přidáš fotku samostatného produkt, ideálně v reálném použití.
  3. Celé to zabere jen pár minut a výsledkem je autentické video, které má mnohem větší váhu než obyčejný text.

Pro firmy je RUR silný marketingový nástroj. Autentický obsah vytvářený uživateli zvyšuje důvěru a pomáhá při rozhodování zákazníků. Videa lze pomocí widgetu sdílet na webu klienta.

95

%

Zákazníci si zapamatují 95 % obsahu z videa oproti pouhým 10 % z textu.

54

%

54 % zákazníků je ochotnější nakoupit produkt 
po zhlédnutí videorecenze.

V čem jsou lepší videorecenze?

  • Lidskost a důvěryhodnost - lidé věří lidem
  • Emoce, hlas a výraz v textové recenzi nenajdete
  • Obsah od skutečných zákazníků - uživatelsky generovaný obsah (UGC) je velmi cenný pro marketing, působí důvěryhodněji než profesionální reklamy
  • Zvyšují konverze - video má vyšší konverze než text
  • Odlišení od konkurence - málokterá značka využívá videorecenze přímo od běžných zákazníků. S RUR se značka odliší a působí otevřeně a sebevědomě.

Příklady RUR